V 75 to bylo podle mě takhle skoro všude, jak u JPS, tak u soukromníků.
V 74 to bylo pomalu v každém závodě jinak.
V 73 to bylo stejně jak mám já ty fotky, tzn naplocho... jen Charlton (Lucky Strike) to měl jak ty na tý první fotce.
Na lepení zadního křídla jsem šel od lesa.
Na podlepenou vnější stranu bočnice jsem nalepil horní část vnitřní strany.
Pak jsem na ni přilepil křídlo a po proschnutí dolepil spodní část vnitřku.
Tak to by jsme měli. Bez komínu mně to auto fascinuje.
Ale i s komínem je krásný. Výfuky jsem nakonec vytvaroval jinak,
takže fotkám neodpovídají, jinak mi to nevycházelo.
Zadní osa byla příliš krátká ,takže ještě udělám novou a jdu do laku.
Ďakujem. Nič nové pod slnkom, drôty rôznych hrúbok natreté farbou. Jedna pripomienka k modelu krídlo a diel okolo kokpitu má iný odtieň oranžovej, ale vo finále sa to stratí.
Aha ale asi si myslel trubka výfuku. Kancelársky papier navinutý na guľaté špáratko a nafarbené podľa vkusu a výtvarnej zručnosti.